سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمارستان امام خمینی کرمانشاه

آشپزخانه صنعتی و سلف سرویس

خدمات ارائه شده: تهیه لیست ماشین آلات و تجهیزات، تهیه پیوست فنی و برگزاری مناقصه، طراحی معماری و چیدمان آشپزخانه و سالن غذاخوری فاز یک و دو منطبق با استانداردهای بین المللی، طراحی و انجام محاسبات تاسیسات مکانیک و الکتریک (فاز یک و دو).

گاسترونومی درلغت به معنی علم وفرهنگ تهیه، توزیع ومصرف غذا است، جهت اطلاع بیشتر درباره گاسترونومی وارد صفحه شوید.

توضیحات: پروژه بیمارستان امام خمینی کرمانشاه در دو طبقه همکف (آشپزخانه) و طبقه اول (سالن غذاخوری) با ارائه انواع غذاهای (رژیمی ، سلامت و پرسنلی) طراحی گردیده است. به منظور حفظ و اهمیت بیشتر به نکات بهداشتی به جهت ماهیت پروژه جاری فضای جداگانه ای به عنوان پارکینگ ترولی های مختلف (حمل غذا و ...) تعبیه گردیده است. طراحی اتاق گاواژ و رعایت اصول بهداشتی لازم در این قسمت امکان پاسخگویی به بیماران مربوطه را دارا می باشد، همچنین در این پروژه اتاق هایی جهت استقرار پرسنل بیمارستان اعم از کارشناسان تغذیه و بهداشت، ناظرین بهداشت، پیمانکار، ناظر پیمانکار و ... در قسمت اداری طراحی گردیده است. به طور کلی طراحی و تفکیک فضاهای آشپزخانه (گرم و سرد) و همچنین چیدمان تجهیزات مربوطه منطبق با استانداردهای بین المللی ایمنی و بهداشت و متناسب با الزامات بهداشتی و تغذیه ای بیمارستان ها انجام گردیده است.

خدمات ارائه شده: طراحی منو (ایرانی، فرنگی، رژیمی، Vip و پرسنلی)، تهیه لیست ماشین آلات و تجهیزات، نظارت بر نصب ماشین آلات، طراحی معماری، چیدمان ماشین آلات آشپزخانه صنعتی آشپزخانه فاز یک و دو منطبق با استانداردهای بین المللی، طراحی محوطه، طراحی و انجام محاسبت سازه (فاز یک و دو)، طراحی و انجام محاسبات تأسیسات مکانیک و الکتریک (فاز یک و دو).